Princess and prince

14 Dec 2011

Dia aku punya

haahaa...kelakar kan bunyi tajuk tuh..korunk, aku suke kat dia tapi aku malu-malu kucing nak cakap kat dia!
haha...dia tu sombonk sikit..benci tapi suka...itulah yang dikatakan oleh orang - orang dulu...kiki..
dia tu...hanya orang biase seperti aku...tapi dia lagi pandai...dari aku...huhu..dapat 4A 1B , aku kene lawan dia.
haha...dia tu orgnya pandai , baik , suke sakitkan haty aku....dia buad aku gelak.....tapi skunk dia dah tak cam mula-mula aku kenal dia,.pabile dia dah pindah kl same ngan aku...dia jadi sombunk dah tak layan aku...kesian aku....tapi aku tahu dia aku punya.....haha..tak de sape leh amek dia....eww...aayaaat aku ni tah pape jep:\
haha....dalam mase yang sama bile aku akan bagitahu si dia....yang pandai , and sombunk tu?? sabar...pasti ade mase lagi..okay.. sabar thirah , sabar....hikhik..k,llha..tata i have to go now....ade banyak mende nak di setelkan...jumpe lagi ye readers...and blogger :)

No comments:

Post a Comment